Infrastruktur

Infrastrukturens rolle er at understøtte virksomhedens processer og de to er derfor tæt forbundne.

Investeringer i infrastruktur sker typisk med henblik på at øge virksomhedens produktivitet. Efterhånden bliver det dog mere og mere udbredt at infrastrukturen udgør en betydelig del af virksomhedens value proposition. Infrastrukturen spiller også en stor rolle i kommunikationen med kunderne, som i stigende grad er blevet digital og hvor forventningen er, at virksomheden er til stede med personaliseret og relevant indhold i forhold til kundens situation. Internt hjælper infrastruktur som Intranet, Skype, Yammer med at facilitere den interne kommunikation og binde virksomheden sammen på tværs af geografi. Endelig hjælper infrastrukturen med at indsamle, bearbejde og præsentere data der gør det muligt at træffe bedre beslutninger i realtid.

At blive en digitalt moden virksomhed kræver adgang til kompetencer inden for infrastruktur, men endnu vigtigere: Det kræver adgang til digitale generalister med evnen til at forstå det store billede i digital transformation

I WASP arbejder vi primært med den infrastruktur, der understøtter virksomhedens kerneprocesser inden for salg, service og marketing såsom CRM, Automation, porteføljestyring, BI, Salg af online ydelser mv. Vores services omhandler typisk: Afklaring af behov, udvælgelse af systemer, projektledelse af implementering i samarbejde med 3. part.

Kontakt os | rar@waspcph.dk | +45 51 91 22 40 |

>